Frågor..

1.Längd: 1.63 2.Bästa vän? Julia och felicia 3.Skostorlek:38 4.Röker du? Ibland 5. Älskar du någon?Ja? 6.Tar du droger? Nej 7.Ålder du oftast förväxlas med: 15 8.Har tatueringar? Nej 9.Skaffa tatueringar? Kanske 10.Har du några Piercingar? Räknas öronen 11.Skaffa piercingar? Ja 12.Oskuld? Nej 13.Relationsstatus: i ett förhållande 14.Största tur:Att jag föddes?15.Största otur: 16.Favoritfilm: finns många 17.Jag älskar: min familj,vänner 18.Någon du saknar: mormor<3 19.Bästa upplevelse: oj, vet inte 20.Vad jag hatar mest om mig själv:att jag är så smal 21.Vad jag älskar mest om mig själv:min humor 22.Vad jag vill bli när jag blir äldre:förskolelärare 23.Min relation med mitt/mina syskon: pratar ibland,träffas inte ofta 24.Min relation med mina föräldrar: pappa död, träffar mamma så ofta jag kan 25.Bästa datum: 27 januari 2012 26.helst ha som husdjur?:hund 27.En beskrivning av flickan / pojken Jag gillar:underbar, bäst, finast, <3 28.En beskrivning av den person jag ogillar mest:urs 29.En anledning till att jag har ljugit för en vän: vet inte 30.Vad mitt sista textmeddelande säger: puss<3 från älskling 31.Vilka ord upprörd mig mest:vet inte 32.Vilka ord får mig att känna mig lycklig:alla ord som pojken säger:D 33.Där jag skulle vilja leva.vet inte 34.Mitt barndoms yrkesval. Delfinskötare 35.Min favoritglass.vet inte 36.Vem jag önskar att jag kunde vara.Ingen annan 37.Där jag vill vara just nu.HOS ÄLSKLING 38.Det sista jag åt.nudlar 39.Sexigaste personen jag vet. Hahahah vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0