Tjenare!
Skoldagen har vart toppen, första lektionen var idrott och då gymmade vi och sånt, sen hade vi Hjärt och Lungräddning och efter det hade vi en intressant och rolig föreläsning om alkohol/missbruk! Sen på alla raster träffade vi baby och hans kompisar, så det gjorde dagen ännu bättre!

ni som vet om att jag har tyckt om en annan kille sjukt läääänge tycker säkert jag är helt puckad, men har sagt upp kontakten helt med honom, för min egen skull ingen annans, iaf nu blev det värsta konstiga meningen men skit i det, har iaf träffat världens goaste kille som jag har börjat tycka om, och han gör mig så otroligt glad! har ni inget vettigt att säga om det kan ni bara hålla käften! för så länge jag är lycklig så skiter jag i vad folk säger, om ni nu inte säger något positivt! ;)
du gör mig lycklig ♥

på tal om annat så har jag frysit arslet av mig idag, menmen ska ringa mammi och sen gå ner och käka värsta goa maten och sen ta en låååååååång dusch, andra duschen för idag ;) 


pusspuss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0