nyårslöften..

Tjena!!

En seg helg har det varit, inte gjort något speciellt faktiskt..  :)
och imorn är det ännu en skoldag, och för min del, ena nyårslöftet att sluta röka!! har ju faktiskt inte rökt sen i fredags så jag hoppas fäään att jag klarar det denna gången, ett annat löfte är att gå upp i vikt och med det ska jag börja käka mer och regelbundet och börja gymma så småningom ;) och så hade jag ett annat, men det höll la typ någon timme så ingen ide' ju!!

jag saknar dig hela tiden, kan sakna dig även om jag träffa dig 1 minut innan, hm....... kär -.-' kul? nej inte såå..

men nu måste jag sätta fart o få färdigt den där j*vla hemtentan !



puuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0