rolig blogg jag har dåå..

33 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? njaaa
Hur många har du varit kär i? riktigt kär i? 2 kanske
Är du kär just nu? - japp :))

- Elva frågor om dig själv
Namn? emma
När fyller du år? - 17 mars
Några percingar? öronen, haft i naveln.
Vad har du på dig just nu? klääääääder
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova med dej..
Vad gillar du mest om hos dig själv? -  vet inte..
Vad är du bra på? - vet inte där heller
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror ju på vem man sover bredvid:)
Isåfall, vem? -

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - tror nog det är jag själv där;)
Vem är den roligaste av dina vänner? -  dem flesta typ
Vem är snyggast av dina vänner? - alla
Vem är mest partyprisse? - hmm, nästan alla?:)

Vem är den du helst har filmkväll med? - alla
Vem av dina vänner är mest "evil"? - hahha..

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja, me mamma..
Vem är farligast i din familj? haha, jag;)
Vem ser roligast ut i din familj?- vet inte hhaha
Vem är coolast? jag :DD
Har ni något husdjur? mhm, 4 hundar, 4 katter & 2 hästar (:
Mest gemensamt med? - mamma och syskonen?
Underhållningen? - jag såklart ;)
Roligaste kvällen med familjen? - vet ej

- 10 frågor om idag

Vad har du gjort? vart i skolan 
Vad ska du göra ? sooooooova
Har du gjort något dåligt idag? hosthost, neee 
Har du duschat idag? nopp, igår
Är du trött nu? japp 
Har du varit i skolan idag?  jaa, duktig flicka (a)

- ANNAT
Hur mår du just nu? - okey.. :)
Har du piercat dig? - jajamensan.
Är du hungrig nu? ne
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se och bdb xd

-TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast?  pojken <3 :)
Vem smsa dej senast? - pojken <3 :)
Vem sms:a du till senast? - tbx då antagligen?

FAMILJ:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - kommer inte ihåg :o några veckor sen.. jullovet tror jag 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - flera årsen

- ÖVRIGT

Gillar du punk? nej
Har du sminkat dig idag? japp


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? neej
Vilket är ditt favoritband/artist? har ingen

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? yes
Har du fler än 3 jeans? jaooop
Har du fler än 5 tröjor ? - jaaaaaaaaa

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ehm ja
Använder du wax? ibland
Använder du ögonskugga? till fest ja
Använder du kajal? nee
Använder du hårspray? ibland ;p
Använder du volymspray? nää
Använder du mousse? ibland
Använder du deodorant? öh ja? haha
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? aaah

Använder du läppglans? nej LÄPPSYL som älskling klagar på, haha
Använder du brunkräm? ja
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? båda
Plattar/lockar du håret varje dag? PLATTAR ooftast
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? ehh hahah ! ne ?

- KÄRLEK
Är du kär just nu? hihihi ja
Har du pussat någon idag? om jag har, haha ;)
Har du ett förhållande? ja :DD
Är du romantisk? haha vet inte, är jag det älskling? ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? HAHA, inte enligt mig iaf ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? öh, eftersom jag har pojkvän så vill jag väl inte vara singel ? ;)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nee
Vem låg du senast bredvid? kmr inte ihåg hahha
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- nej 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet ej 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nee?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0