rolig fredag....

5 ST SKULLE
Skulle du vilja vara längre?: lite, är ju rätt kort för min ålder.
Skulle du vilja väga mer?: mhm
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?: nej, men ledsen skulle jag nog bli..
Skulle du vilja dricka dig full nu?: ne

10 ST KAN
Kan du röra på öronen?: Yes
Kan du slicka dig på näsan?: nej :ppp
Kan du kolla i kors med ögonen?: det kan jag!!
Kan dina föräldrar lita på dig?: JA!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: hahahah aldrig, eller jo när jag sover ;)
Kan du vara på fest utan att dricka?: kan jag säkert. aldrig testat;)
Kan dina vänner lita på dig?: ja
Kan du tänka dig att pierca naveln?: redan gjort två gånger;)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: ja

15 ST HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: ja :)
Har du ett syskon?: jappjapp
Har du någonsin haft sex med någon?: ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?: ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: nej eftersom jag har tråkigt och endå inte vet vad jag ska göra...
Har du borstat tänderna den senaste timmen?: nej
Har du pussat någon dem senaste timmarna, om ja isf vem? Ja, älsklingen <3
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?: japppp
har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: hahhhaha ja
Har du haft sex med mer än tre personer?: japp
Har du ljugit på någon fråga än då? nej

3 frågor om förhållande.
är du singel?: kasnke, kanske itne;)
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
är du kär just nu?: ja (a)


9 frågor om dig själv
fullständigt namn?: Emma
när fyller du år?: 17 mars
några piercingar?: öronen
vilken årstid är bäst?: suuuuummer
hur ser den perfekta morgonen ut för dig?: vakna utvilad;)
vad tycker du mest om hos dig själv?: ingen aning
vad är du bra på?: smsa :PPpppPPPppPp
vem älskar du mest på denna jorden?: älskar ingen mer eller mindre, älskar mina vänner och min familj lika mkt
sover du hellre själv än tillsammans med någon?:tillsammans

12 Frågor om din familj
vem står dig närmast?: mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar?: ne eftersom min pappa inte lever.
vem är farligast i din familj?: no ideaa
är coolast?: jag ofc
vem har du mest gemensamt med?: mamma
har ni något husdjur?: ja
vem står för underhållningen?: hundarna hahha
vem sover du oftast med?: ensam
Roligaste kvällen med familjemedlem?: vet inte ;pp;Pp;ppp
Hur länge sen var det du träffa din morsa?: 2
Hur länge sen var det du träffa din farsa?: sex år sen kanske

10 frågor om idag
vad har du gjort?: vart i skolan & träffat babe, åkt hem & chillat :))
har du varit glad idag?: hihi ja :D
har du varit ledsen idag?: nope
har du gjort något bra idag?: ja pussat på älsklingen haha:D
vad ska du göra nu?: svara klart på frågorna ;)
har du gjort något dåligt idag?: nee
vad har du ätit/druckit idag?: pizza
har du duschat idag?: ne
är du trött nu?: som fan
vad händer imorgon?: vet inte än
har du varit i skolan idag?: ja

Annat
Hur mår du just nu?: bra, saknar en bara :/
Har du piercat dig?: själv?ajajaj nej
Är du hungrig nu?: näe
Vad är klockan nu just nu?: 20.08
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?: fb, yt, blogg.se och msn
Vad har du på dig: underkläder, mjukisbyxor, raggsockar och älsklings tjocktröja :)) 

Telefon/mobil
Vem ringde dig senast?: annika
Vem ringde du senast?: mamma
Vem sms:a till dig senast?: älsk<3
Vem sms:a du till senast?: älsk<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0