FÖDELSEDAGSBARN!!

tjenare bloggen, har fortfarande kvar denna för att älsklingen sa att han inte gillar nattstad, så för hans skull skriver jag här, nämen ;)

ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt, sen testa lite kläder,sen blir det att åka till kinna, hoppa på halv sex tåget där Linn sitter och dra till skene, dra hem till älsklingen i ungefär två timmar, fixa sig eftersom det viktigaste av mitt smink är hemma hos han och har inte träffat min pojke på en vecka snart .. och pussaaaaa massor på honom, sen drar jag och Linn till Borås på någon krog eller så och jag ska dricka NÅGRA drinkar och kanske några shottar hihihiih sen följer hon med mig hem och sover här tills imorn, I JUST LOVE THIS DAY :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0